Massada to niezależna europejska marka okularów z siedzibą w Szwajcarii. Projektem Massada Art kieruje dyrektor kreatywna Kate Lupinsky, wychowana w RPA, mieszkająca w Europie, która swoją pasję czerpie z głębokiej ciekawości i troski o świat.
"Mamy zaszczyt współpracować z ludźmi sztuki, filmu, finansów, przemysłów kreatywnych, intelektualistów, rzemieślników we Włoszech i Japonii. Ci, którzy wyrażają i szukają. Ci, którzy mają podejście multidyscyplinarne; wizualne, intelektualne, skoncentrowane na człowieku.
Podstawy tej ideologii opierają się na rozległej wiedzy, wyobraźni, solidnej edukacji, dziedzictwie kulturowym planety i fermentie, niekończącym się poszukiwaniu odpowiedzi na zadawane przez nas na co dzień pytania".
Chodzi o identyfinację osobowości.
Massada zgłębia podświadomość. Radość z życia. Wyrażenie radości.
Poprzez studium wycieczek intelektualnych, kreatywną wizualizację siebie i reminiscencje życia osiągamy ekstrawagancję haute couture. Całkowite zanurzenie w drodze do zrozumienia. Wnikliwe filtrowanie rzeczywistości i ludzkiej egzystencji. Osobista korzyść z obcowania z kulturą, treścią, myślą, obrazem, dialogiem, idealizmem i refleksją.
Marka wprowadza nowe, inspirujące
CAMPAIGNS - o nich znajdziecie więcej klikając na link
przedsmak jednej z nich pt. HONEY poniżej:
HONEY
Galeria