Zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, klienci mogą zwracać produkty w ciągu 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że nie noszą one śladów używania, a jeśli są w opakowaniu fabrycznym, opakowanie to musi pozostać nienaruszone. Należy do zwracanego towaru dołączyć paragon (czy fakturę) za zakupiony towar. Aby otrzymać zwrot pieniędzy, wystarczy odesłać go do siedziby.
Hosz Optyk
30-212 Kraków
ul. Królowej Jadwigi 146a
W zgłoszeniu reklamacyjnym powinno być podane:
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.
W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową Klient może żądać:
Klient zobowiązany jest przesłać towar do siedziby firmy HOSZ, z zachowaniem reguł ostrożności, w sposób zabezpieczający go przed powstaniem uszkodzeń mechanicznych w trakcie wysyłki (np. soczewki kontaktowe musza być zanurzone w płynie pielęgnacyjnym w pojemniczku)
W przypadku reklamacji towar jest przesyłany do producenta. Na podstawie wykonanej przez producenta ekspertyzy, ustalona zostanie zasadność roszczenia. W sytuacji, gdy reklamacja jest nieuzasadniona, producent towaru powiadomi o tym fakcie Klienta w formie pisemnej.
UWAGA: następujące okoliczności nie podlegają reklamacji: