Jak kupować soczewki kontaktowe i inne akcesoria przez Internet?
1. Wybierz dział oraz kategorię poszukiwanego produktu w głównym panelu lub wpisz nazwę szukanego produktu do wyszukiwarki i kliknij przycisk Szukaj . Wyświetlona zostanie tabela z produktami spełniającymi Twoje kryteria.
2. Aby włożyć produkt do koszyka należy kliknąć ikonę koszyka na liście produktów (jeśli jest opcja wyboru koloru czy rozmiaru podaj ją przed kliknięciem na Koszyk). Wpisz żądaną ilość sztuk, a następnie naciśnij przycisk Kupuję. Zawsze możesz obejrzeć zawartość swojego koszyka klikając w ikonę Koszyk . Możesz też wtedy wyjąć niechciane produkty z koszyka lub zmienić ich ilość.
3. Gdy już wybierzesz wszystkie produkty wywołaj podgląd koszyka, a tam naciśnij przycisk Kasa. Zobaczysz formularz, gdzie wpiszesz swój login i hasło, a jeżeli dokonujesz zakupów po raz pierwszy, przejdź do formularza adresowego, w który należy wpisać swoje dane. Sklep zaproponuje kilka możliwości zapłaty za zakupiony towar, należy wybrać jedną z nich. Po wysłaniu formularza transakcja zostaje sfinalizowana. Na koniec można dodać w zakładce "Twoje Uwagi" dodatkową informację, którą chcesz nam przekazać.
Czy można zamawiać produkty telefonicznie?
Tak. Zamówienia można składać telefonicznie pod numerem 12 431 16 92 od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18stej.
Co mogę zrobić w wypadku wątpliwości dotyczących rzeczy oferowanych przez sklep?
Najlepiej porozumieć się z nami e-mail`em (jesteśmy on-line w godzinach pracy), przez komunikator Gadu-Gadu 1279321 lub telefonicznie 12 431 16 92
Zdarza się, że w sklepie rzeczywistym mamy produkty, których nie umieszczamy w internecie.
Jak długo będę czekał na przesyłkę?
Zamówienia realizujemy od 1 do 5 dni roboczych od chwili przelania pieniędzy na konto (mBank: 41 1140 2004 0000 3202 4516 6639) chyba, że ustalono indywidualny czas dostawy.
Czy w ceny artykułów oferowanych w sklepie wliczony jest podatek VAT?
Tak, ceny wszystkich artykułów zawierają podatek VAT, więc są to ceny brutto.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Przesyłka jest wysyłana przez Pocztę Polską cena 19 zł za list polecony priorytetowy do 0,5 kg
Przesyłka jest wysyłana przez Pocztę Polską cena 25 zł za list polecony priorytet o wadze 0,5 kg - 1 kg
Przesyłka jest wysyłana przez Pocztę Polska za pobraniem polecony priorytet 25 zł
Przesyłka jest wysyłana przez Pocztę Polską za granicę (przedpłata) 30 zł
Przesyłka kurierska koszt (przedpłata) 19 zł
Przesyłka kurierska pobranie 25 zł
Przesyłka kurierska doręczenie w sobotę (przedpłata) 40 zł (lub 20 zł. dla zakupów powyżej 500 zł.)
Przesyłka InPost Paczkomaty (przedpłata) 16zł
Przesyłka InPost Paczkomaty pobranie 25zł/35zł./45zł. w zależności od wartości pobrania
Czy muszę potwierdzić zamówienie po jego wysłaniu?
Nie. Ufamy naszym Klientom, dlatego rezygnujemy z proszenia ich o potwierdzenie zamówienia. Klienci, którzy wypełnią w formularzu zamówienia pole z adresem e-mail`owym otrzymają potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
Czy muszę podawać w zamówieniu swój adres mail lub telefon?
Tak. W celu sprawdzenia ewentualnych pomyłek w zamówieniu lub adresie, a także na wypadek gdyby zamówiony towar miał dotrzeć z opóźnieniem, musimy mieć z Tobą szybki kontakt.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Płatność w momencie składania zamówienia dokonywana jest przelewem na konto:
mBank 41 1140 2004 0000 3202 4516 6639
Czy dostanę rachunek lub fakturę?
Każdy klient wraz z zamówionym towarem otrzyma paragon fiskalny. Jeżeli życzy sobie otrzymania faktury VAT powinien poinformować o tym .
Czy zakupione artykuły mogą zostać wysłane pod inny, wskazany przeze mnie adres, jako np. prezent/ niespodzianka?
Tak, jest to możliwe, Wówczas w formularzu adresowym powinien wypełnić część Dane odbiorcy - wpisać tam imię, nazwisko i adres osoby, do której ma zostać wysłana przesyłka - prezent.
Czy sprzedawane artykuły są objęte gwarancją?
Tak posiadają gwarancję producenta.
Czy mogę zwrócić zamówiony towar jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?
Tak. Zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, klienci mogą zwracać produkty w ciągu 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że nie noszą one śladów używania, a jeśli są w opakowaniu fabrycznym, opakowanie to musi pozostać nienaruszone. Aby otrzymać zwrot pieniędzy, wystarczy odesłać towar do siedziby .
Czy moje dane adresowe są używane wyłącznie do realizacji zamówienia?
Tak. Dostęp do nich ma jedynie nasz personel realizujący zamówienie i nikt inny.
Oświadczamy, że wszystkie soczewki które sprzedajemy są przeznaczone do obrotu poza aptecznego, spełniają polskie normy oraz posiadają atest PZH.
Nie doradzamy w sprawie soczewek kontaktowych i nie ponosimy odpowiedzialności za złe dopasowanie, zakup u nas jest potwierdzeniem, że kupujący dokonał wcześniej konsultacji ze specjalistą.