Informacja i zamówienia: 12 431 16 92 / 570 866 926 / sklep@hosz.pl
Darmowa dostawa Darmowy kurier od 500zł
Lutowanie i spawanie opraw okularowych: 12 422 93 45

Wymiana i zwroty

ZWROTY I REKLAMACJE:

ZWROTY

Zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, klienci mogą zwracać produkty w ciągu 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że nie noszą one śladów używania, a jeśli są w opakowaniu fabrycznym, opakowanie to musi pozostać nienaruszone. Należy do zwracanego towaru dołączyć paragon (czy fakturę) za zakupiony towar. Aby otrzymać zwrot pieniędzy, wystarczy odesłać go do siedziby.

Hosz Optyk
30-212 Kraków
ul. Królowej Jadwigi 146a




REKLAMACJE

W zgłoszeniu reklamacyjnym powinno być podane:

  • Imię i nazwisko,
  • numer zamówienia,
  • opis niezgodności towaru z umową,
  • datę zakupu,

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.

W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową Klient może żądać:

  • w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy,
  • jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli nie zdołamy uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, towar zostanie wymieniony na nowy w cenie co najmniej równej reklamowanego,
  • jeżeli nie jest możliwe dokonanie naprawy lub wymiany może nastąpić obniżenie ceny lub zwrot gotówki poprzez wpłatę na konto Klienta.

Klient zobowiązany jest przesłać towar do siedziby firmy HOSZ, z zachowaniem reguł ostrożności, w sposób zabezpieczający go przed powstaniem uszkodzeń mechanicznych w trakcie wysyłki (np. soczewki kontaktowe musza być zanurzone w płynie pielęgnacyjnym w pojemniczku)

W przypadku reklamacji towar jest przesyłany do producenta. Na podstawie wykonanej przez producenta ekspertyzy, ustalona zostanie zasadność roszczenia. W sytuacji, gdy reklamacja jest nieuzasadniona, producent towaru powiadomi o tym fakcie Klienta w formie pisemnej.

UWAGA: następujące okoliczności nie podlegają reklamacji:

  • pomyłka Klienta popełniona w trakcie zamawiania towaru
  • złe dopasowanie soczewek, brak terminowych kontroli, cz też nieprawidłowe użytkowanie - zakup u nas jest potwierdzeniem, że kupujący dokonał wcześniej konsultacji u specjalisty
  • zarysowanie szkieł okularowych - to uszkodzenie mechaniczne
  • złamanie oprawy spowodowane nieumyślnym zniszczeniem
Hosz Optyk
ul.Królowej Jadwigi 146a, 30-212 Kraków
12 431 16 92 sklep@hosz.pl
Zakład Optyczny Hoszowski
ul.Floriańska 30, 31-021 Kraków
12 422 93 45 optyk@hosz.pl